Slide background
Rezervišite svoj termin!
Slide background

Korektivno vježbanje

Slide background

Kondiciona priprema sportista

O Pilates tehnici

Uz Pilates ćete osvijestit svoje tijelo, izdužit ćete svoje mišiće i ispravit ćete loše držanje. Pilates možete primjeniti i u svakodnevnim aktivnostima samo ako znate tehniku, a to će vam poboljšati kvalitet života i moći ćete brinuti o svom tijelu na ispravan način.

Dobar za leđa i kičmu

Pilates program koncentriše se na unutrašnje mišiće-držače tijela koji drže tijelo-kičmu u ravnoteži, pa time ublažavaju ili preventivno djeluju kod bolova u leđima i vratu.

Pilates mogu da vježbaju i osobe sa zdravstvenim problemima

Razvijen je iz rehabilitacione tehnike, te ga mogu primjenjivati osobe sa slabim zglobovima, reumom, diskus hernijom i sl. Vježbanjem Pilatesa ćete ukloniti bolove u ledjima i vratu, ublažiti posljedice deformiteta kičmenog stuba, poboljšati cirkulaciju, ojačati koštano – mišićni sistem, naučiti kako da pravilno dišete i kako da sve to primjenite u vašim svakodnevnim aktivnostima.

Galerija

Nikada nije kasno Pilates  usvojiti kao način života, jer on u svim područjima znatno povećava kvalitet života. Redovno vježbanje poboljšava fizičko i psihičko stanje, omogućava druženje, povećava intelektualne sposobnosti, ispunjava duh, djeluje da  bolje obavljate dnevne poslove i sl.

Vježbanje Pilatesa prevenira i razvoj osteoporoze, a time i preloma kostiju kod starijih osoba, posebno žena. Zbog nedostatka dovoljno čestih i intenzivnih naprezanja mišićnog sistema dolazi do pojave posturalnih poremećaja, a ako se zapusti započeta devijacija ona može da napreduje do teške fiksirane deformacije.

Na svakom Pilates treningu Vaše tijelo će biti pripremljeno laganim zagrijavanjem, nakon čega će se pažnja usmjeriti na jačanje posturalne muskulature, te preciznim i kontrolisanim pokretima postizati veću fleksibilnost i pokretljivost zglobova. Vježbanje se izvodi pod nadzorom instruktora koji će klijentu posvetiti pažnju u što većoj mjeri, uzimajući u obzir klijentove mogućnosti i potrebe, s ciljem postizanja maksimalnih rezultata.

Svoje klijente učimo voljeti i njegovati tijelo.

Usluge Pilates Studija

 
 

  • Pilates na spravama

    Vježbanje na Pilates spravama jedan je od najefikasnijih vidova vežbanja. Spreve su konstruisane tako da tijelo bez greške postave u pravilan položaj a pravilan položaj kičme, ramena, karlice i ostalih dijelova tijela osnovni su preduslov da se Pilates vježbe izvedu na pravi način.

  • Pilates Mat

    Pilates Mat je klasična Pilates metoda koja se izvodi na strunjačama sa ili bez rekvizita. Jača i oblikuje muskulaturu, ispravlja loše držanje i unapredjuje fleksibilnost i ravnotežu.

  • Korektivno vježbanje

    Korektivno vježbanje najviše doprinosi razvoju sposobnosti djeteta i ostvaruje pozitivan uticaj na dječije zdravlje, te je pozeljno da ga dijete redovno upražnjava.

  • Kondiciona priprema sportista

    Kondiciona priprema sportista podrazumijeva individualan pristup svakom sportisti kako bi se dobio maksimalan rezultat i do maksimuma dovele performanse svakog pojedinca.

  • Edukacije i radionice

    Naš studio nudi i školu profesionalnog razvoja učitelja Pilates tehnike koja obuhvata Basic i Intermediate stepen, te inovativne modele seminara i radionica visoko kvalifikovanih edukatora.

  • Masaža

    Masaža je preventivna mjera u održavanju zdravlja i vitalnosti i važan je dio kulture zdravog života.

Pilates sprave

Pilates sprave osmislio je Joseph Pilates a omogućavale su vježbanje i rehabilitaciju nepokretnih pacijenata tokom Prvog svjetskog rata. Ova verzija je, tokom godina, prilagodjena potrebama današnjih klijenata. Redovnim vježbanjem na Pilates spravama postići ćete balans snage, mobilnosti, stabilnosti i fleksibilnosti, imat ćete savršeno tonirano i oblikovao tijelo. Princip vježbanja na većini Pilates sprava zasniva se na jačanju i istezanju mišića uz dodatni otpor koji pružaju federi. Mišići registruju promjenu sile koja na njih djeluje i vremenom se oblikuju izduženi, snažni i dovoljno elastični mišići. Nakon razvlačenja opruge ona teži da se vrati u prvobitno stanje, te kontrolisanje pokreta u oba pravca izaziva različitu kontrakciju mišića: koncentričnu (mišić se grči u fazi istezanja opruge) i ekscentričnu (mišić se izdužuje u fazi kontrolisanog vraćanja opruge). Rezultat ovakvog vježbanja bit će poboljšana snaga dubokih mišića, koji drže zglobove, kosti i organe, a površinski mišići, oni koji se vide, bit će izduženi, gipki i tonirani.

Šta drugi kažu o našem radu

Sanda Bjalajac

Pilates mi je pomogao prvenstveno kod svakodnevnih aktivnosti koje zahtijevaju dugotrajno sjedenje, stajanje ili fizičke aktivnosti. Naučila sam kako da to radim na ispravan način. Osim toga, shvatila sam kolika je snaga uma i kako uz svjesno i pravilno vježbanje možemo održati zdravlje i postići kvalitet života.

Sanda Bjalajac
Branka Šestić

Na Pilates idem oko devet mjeseci i on mi do sada najviše odgovara. Išla sam na aerobik, jogu, tae bo…Nijedan od treninga me nije u potpunosti zadovoljio kao Pilates. Otkrivam na tijelu pozitivne promjene i aktivirali su mi se mišići za koje nisam znala ni da ih imam. Trening je uvijek drugačiji, što mi puno znači jer mi ne odgovara isti niz vježbi svaki put, kao što je to bio slučaj sa prethodnim sportskim aktivnostima na koja sam išla.

Branka Šestić
Ana Ajdinović

Obožavam Pilates! Potpuno je drugačiji od svih drugih fitnesa koje sam probala i od kojih sam odustajala! Od Pilatesa se osjećam mnogo bolje, tijelo je zategnutije, držanje mi je bolje i jedva čekam svaki idući čas!

Ana Ajdinović
Radmila Kelečević

Nakon povrede koljena i savjeta doktora da redovno radim vježbe odlučila sam se za Pilates, i slobodno mogu reći da sam osjetila poboljšanje. Pilates mi je pomogao da vratim fizičku snagu i osmijeh na lice. Fizička i mentalna snaga, fleksibilnost i spoznaja svog tijela su riječi koje najbolje opisuju Pilates.

Radmila Kelečević